fredag, desember 16, 2005

Norsk oppskrift

Vi får forsøke å få sammen en oppskrift på norsk også. Selv kommer jeg ikke til å ha tid til å oversette før i romjula. Om noen er ivrige er det bare å sette i gang å oversette, så skal jeg legge ut link til oppskrift på norsk herfra. Jeg har tatt kontakt med de som har copyright for å spørre om det er i orden at vi oversetter, så det behøver ingen andre å gjøre.

Jeg legger til hjemmesidene deres til høyre etter hvert som dere mailer meg. Om noen vil ha et annet navn på sin link er det bare å si ifra, jeg har ikke helt oversikt over sammenhengen mellom brukernavn på Hobbyforum og Hobbyboden og navn i virkeligheten.

Kult at vi har en håndfull medstrikkere allerede! :D

1 Comments:

At desember 23, 2005 10:57 a.m., Anonymous Anonym said...

Forslag til garn??

 

Legg inn en kommentar

<< Home